Febertoppen på bloggbotten….#14

DSC_0109

Nu är såväl toppen som botten nådd. Vaknade med hög feber och huvudvärk.  Här inne på statistiksidan var noll visningar registrerade. I feberyra meddelar jag härmed att jag är sjuk. Jag har trotsat snuva och hosta i några dagar nu, men feber och huvudvärk är inget att göra nåt åt.

 

Det tråkiga är att jag missar repetitionen inför ett uruppförande av Fredrik Sixtens nyskrivna verk, Johannes – passionen.

FB_IMG_1426324880908

Jag missar också ett kalas idag och en solig, ledig helg. 😢

DSC_0084

DSC_0085

Men det värsta är att vara sjuk. Att inte orka någonting,  knappt att lyfta mobilen för att blogga. Men jag ska klara av det, tänker jag …

Alltid förvillar det lite…..eller kanske inte …?

Det är nog inte meningen att man ska dö på sin bloggpost?

Nej, jag tar nog en paus. Ha en skön helg, ni som kan…..

…Ironiskt nog hittade jag just denna länk på nätet…… 😉

http://www.kulturellahjarnan.se/2015/02/24/korsang-starker-immunforsvaret/

 

http://bisonblog.se/blogg100/

DSC_0112

 

 

 

3 kommentarer

Under #blog100, körsång, kultur, sjukdom, Tid

3 svar till “Febertoppen på bloggbotten….#14

  1. Lycka till med bloggandet.
    Någon dag när kreativiteten flödar, så skriver du flera inlägg som inte är allt för tidsbundna och lägger de som utkast.
    Då kan du pytsa ut dem de dagar då du varken har tid eller lust/ork att skriva men du har ändå nya inlägg per dag.

    Ha det gott!

    Gilla

    • Tack! Tanken har slagit mig, samtidigt som jag tycker att det är det som är charmen med det här 100-bloggandet, att det är tidsbundet. Men det säger jag nu efter bara 14 dagar…. 😉
      Jag har också funderat på om man skulle kunna länka till sina egna gamla inlägg, skrivna för ett år sedan på dagen, eller 7 år sedan, typ… En slags återvinning. Det kan ju inte vara fel i dessa tider.
      Tack för att du följer mig!
      På återseende…. 😊

      Gilla

      • Jag har varit med tidigare och vet att saker kan hända som gör att det blir helt omöjligt att blogga. Då kan det vara bra att kunna sända ut ett sådant inlägg istället för att bryta hela umaningen.
        Har flera inlägg där jag fotat och fixat klart och de kommet vid bloggtorka.

        Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.